25 april 2012

11 fina frågor

My utmanade mig att svara på dessa 11 frågor. Så det tänker jag göra nu.

1. Vad uppskattar du mest med dig själv? Har du någon talang?
Vad jag uppskattar med mig själv.. Det jag uppskattar mest måste vara att jag bryr mig om andra, alltså att jag är omtänksam. Eller jag försöker i alla fall vara det. Jag är väl ganska duktig på gymnastik så det är min talang. Jag gillar även att sjunga, men jag vet inte om jag är så bra på det.
2. När känner du dig ensam respektive älskad?
Jag känner mig mest ensam när ingen av mina kompisar är i närheten eller när jag sitter på ett tåg omringad av okända människor. Jag känner mig mest älskad när jag är med mina närmaste vänner och hittar på något kul eller bara skrattar tillsammans.
3. Om du var tvungen att äta en sak för resten av dig liv, och endast det. Vad skulle du välja?
Jag skulle nog välja kakor. Då skulle jag nog kunna variera lite med olika kakor. Jag älskar kakor.



4. Solsken eller sommarregn?
Både och. Solsken i sommarregnet.
5. Varför regnar det alltid när man ska gå ut, och varför skiner solen alltid när man inte alls vill gå ut vilket gör att man får hemskt dåligt samvete?
Det vet jag faktiskt inte. Men jag håller med om att det är jobbigt. När man så gärna vill gå ut och fota eller springa runt i gräset så regnar det, vilket är väldigt frustrerande och gör en lite ledsen. Man kanske borde gå ut ändå när solen skiner, man kanske får lite energi av att det är fint väder? :)
6. Om du upptäckte en ny djurart, vad skulle det vara för något djur och vad skulle det kallas?
Världens sötaste lilla djur med stora ögon och liten nos. Den skulle vara grön med lila prickar och vara väldigt, väldigt liten. Så liten så att ingen skulle märka den utom de som tittade väldigt noga. Man skulle kunna säga att den var osynlig, och smög runt bland oss människor utan att bli upptäckt. Den skulle kallas Auda. Ett audadjur. Hihi. :3
7. Vad åt du till frukost den sjuttonde april?
Det har jag faktiskt ingen aning om men jag skulle gissa på att det var en macka av något slag. Det är väl det jag oftast brukar äta till frukost.
8. Bamse eller Fantomen?
Bamse såklart. Han är världens snällaste och starkaste björn. Hihi.
9. Vad skulle du vilja kunna?
Jag skulle vilja kunna många saker, baka goda kakor, måla, vara modig.
10. Om du skulle ha en superkraft, vilken skulle du ha?
Åh. Jag skulle gärna vilja kunna flyga, eller kanske göra alla glada hela tiden? Det skulle vara mysigt.
11. Vad är det värsta, huvudvärk eller tandvärk?
Det beror ju på hur mycket huvudvärk man har. Tandvärk är hemskt, men det är inte så ofta jag har det. Så jag skulle nog säga huvudvärk, man kan inte göra något, bara ligga inne i sin säng och det är inte alls kul.

Det var svaren på alla de fina frågorna. Bilderna är randomly chosen ur mitt arkiv. Hoppas ni gillar dem!
Puss och hej <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar